12 oktober 2009

<3

Tänka sig, idag är det hela två år sedan jag träffade de härligaste gänget med människor för första gången.
Okej, några av dom hade jag träffat några månader tidigare, men de flesta av dom iallafall.
Mycket har hänt på två år. Fan vad jag tycker om pojkarna.
I lördags var det fest hos Tobbe. Som en repris på festen hos Axel för två år sedan, typ. Fast Ludde saknades, det var inte samma tjejer (förutom jag då, fast tydligen så ser inte alla killarna mig som en "tjej"..), min arm var inte bruten, jag kräktes inte(haha) och tyvärr blev det inte lika mycket naket.. Men minst sagt en bra kväll ändå.
Satt och kollade igenom bilderna från i lördags och fann en bild på Dennis och Dään, och kom att tänka på att den påminde väldigt mycket om en annan bild på dom två.
Och när var den tagen? Jo, den 12 oktober 2007 hos Axel, lustig nog.
Lite har dom förändrats.

1 kommentar:

Isabelle sa...

denise ser smalare ut, kan de verkligen stämma ;) ?